fredag den 6. august 2010

Mit label: Frantic Fiona

Jeg har set og beundret mange af jer med labels på de hjemmesyede kreationer.
Jeg har brudt mit hoved med hvordan mine skulle se ud og hvad mit label skulle hedde.

Jeg har længe signeret mine billeder med by Bay (efternavn). Men det er lissom set før og ikke så originalt.
Så hvis jeg skulle vælge et helt andet navn, skulle det være noget som i den grad repræsenterer mig.

Mine kreationer vil i mange tilfælde være lavet af stof og dims fra min barndoms tid. Et stærkt minde fra min barndom, er hyggelige stunder fra min storebrors værelse, hvor jeg blev lokket til at programmere spil til C64 og Amiga. Belønningen var at få lov at spille. Mit yndlingsspil hed Frantic Freddy.

Jeg er ikke den store fan af Shrek. Men jeg er ret stor fan af blandingen trold/prinsesse. Jeg er i høj grad herrestor fan af umage sammensætninger og humor!

Derfor synes jeg navnet Frantic Fiona repræsenterer mig og mine ting.

Tilbage til labels. Istedet for dem i stof, så har jeg lavet mine som knapper, der forestiller Fionas ansigt. De er håndtegnede og de har alle en forskellig hårpynt i håret. De er lavet af krympeplast og på nederste billede til højre kan man se hvordan de ser ud inden de kommer i ovnen. Hvad synes I?

13 kommentarer:

  1. Super fed og kreativ ide. Lige til at blive inspireret af ;O))))
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Eeej, sikke en fantastisk ide! Hvor er de også bare så nydelige :) Hyggeligt at følge med.

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er en helt fantastisk ide og meget mere spændende end de alm. mærker.
    Og så er det iøvrigt et super fint ansig/hår Fiona har :)

    SvarSlet
  4. Hey må man snuppe idéen? :)
    Meget fint, men tror du det kan vaskes?

    SvarSlet
  5. Man må gerne snuppe idéen :-)
    De kan sagtens vaskes. Man skal bare tegne med farver der er vandfaste.

    SvarSlet
  6. Det er en skøn, god ide og originalt, I like! Dog tillader jeg mig at udfordre dig på om selve navnet er stort nok skrevet, altså så flest mulig husker både det herlige motiv OG dit navn.

    SvarSlet
  7. Det er lidt med vilje at navnet er så småt. Jeg er ikke så begejstret for alt for tydelige logo´er. Lidt med den tanke at man køber det fordi produktet taler til en og ikke fordi det er et bestemt mærke.
    Sikkert en hel vild naiv tankegang, men sådan er jeg ;-)

    SvarSlet
  8. Hmmm, ok, forstår. Meget ædelt - og ja, nu du selv siger det - lidt naivt! Men points for det!

    SvarSlet
  9. Good day! I could have sworn I've visited your blog before but after looking at some of the posts I realized it's new to me.
    Regardless, I'm certainly happy I found it and I'll be
    book-marking it and checking back frequently!
    Also visit my website :: play slot machines for real money

    SvarSlet
  10. Ahaa, its pleasant conversation concerning this piece
    of writing here at this webpage, I have read all that, so
    now me also commenting at this place.
    Also see my web site: Lobstermania roulette

    SvarSlet
  11. A person necessarily assist to make critically articles I might state.
    That is the very first time I frequented your website page and to
    this point? I amazed with the analysis you made to create this
    particular publish amazing. Great job!
    My web site: whats a easy way to make money

    SvarSlet
  12. It is not my first time to pay a visit this web site, i am visiting this
    site dailly and obtain good facts from here daily.
    Also visit my web-site : how to make your Money Grow fast

    SvarSlet
  13. Hey there are using Wordpress for your blog platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own.
    Do you require any html coding expertise to make your own blog?

    Any help would be greatly appreciated!
    my webpage - real estate affiliate programs

    SvarSlet