onsdag den 18. august 2010

Følelsen af succes

Det prøvede jeg i dag!
Det er ikke så tit det sker. Ikke fordi jeg ikke kan noget. Heller ikke fordi jeg ikke selv tror jeg kan noget.
Men fordi at når man er sygemeldt, så bliver man kigget på som en der ikke kan noget. Eller måske endda, en der ikke vil noget. Eller den allerværste, som jeg har været udsat for: en der ikke vil noget, fordi hun ikke kan noget! (hvorefter man bliver sendt på kursus i positiv tænkning) :-D

I dag har jeg så undervist i at lave mønstre i Photoshop, på det kursuscenter jeg er i jobprøvning. Det gik rigtig godt. Jeg var lidt nervøs og lavede måske en lidt for hurtig gennemgang og vi måtte også holde en pause, fordi projektoren gik kold (eller varm faktisk) og skulle lige afkøle. Men ellers!

Kursisterne lærte på ½ time at lave dette: 


 Ud af dette element:

Som er lavet ud af denne blomst:

 Bagefter blev de opfordret til at prøve selv og sikke nogle smukke mønstre de fik fremtryllet! Så sejt at jeg havde lært dem det!

7 kommentarer:

  1. Vildt sejt gået Junette!
    Er sikker på at de er gået hjem, med en masse lærerigt i bagagen :O)

    SvarSlet
  2. Dejligt at dele sin viden og skønt det gik dig godt med krilleren i maven :)

    SvarSlet
  3. Det er en dejlig følelse! Fedt!!!

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne tro at man som arbejdsløs kan føle sig lidt tilovers og uden selvtillid, men du har da her bevist Junette at man sagtens kan fungere på et højt plan, det skal nok komme dine elever til gode.
    God aften til dig.

    SvarSlet
  5. sejt gået, er skønt når noget lykkeds som det skal. :)

    SvarSlet
  6. fantastisk! Åååå, jeg merker at jeg så gjerne skulle gått på kurs hos deg! Jeg hadde virkelig elsket å holde på med dette! Du er flink :)

    SvarSlet
  7. I have read so many articles regarding the blogger lovers but this piece of writing is really a fastidious paragraph, keep it
    up.

    Stop by my web-site; more

    SvarSlet