lørdag den 7. august 2010

Besøg i retrohimlen

I dag har jeg været børnefri og havde booket min mor til at køre hen til det skønneste skatkammer; nemlig Retro Garagen i Brædstrup.
Det er et overvældende sted med de skønneste ting!
Det er lamper, dåser, porcelæn, ryatæpper, vattæpper, gardiner, møbelstof i metermål. Der var også en hel del sengetøj, men så kom jeg med chaffør og sækkevogn :-D
Det er en fornøjelse at handle med Sune. Han ved et og andet og der følger altid lidt historier med i handlen.
Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud! Må vi se hvad du har købt?

    SvarSlet
  2. Sikke en spændende butik. Kan du fortælle lidt mere om den? evt. en hjemmeside?

    MVH Mette

    SvarSlet
  3. Der er åbent lørdag og søndag 11-15. Adressen er Søgade 22, Brædstrup.

    Det er tilsyneladende et almindeligt hus, med en meget ualmindelig samling af retro effekter i garagen.

    Der findes tilsyneladende ingen oplysninger på nettet. Jeg har hørt omtalen via en jeg kender der bor i Brædstrup.

    SvarSlet
  4. Jeg har uploadet et billede af dagens køb, Julie.

    SvarSlet
  5. En gang må du låne mig og min bil så jeg også kan komme med. (please?)

    SvarSlet
  6. Jeg bliver simpelthen nødt til at aflægge det fantastiske sted et besøg engang :)
    Det ser ud til at være for godt til at være sandt ;)

    SvarSlet
  7. Det er for godt til at være sandt! Men sandt er det. Og priserne er ret gode.
    Jeg købte nogle magnetkuglelamper til veninde til 75 kr stykket. Det er altså bare billigt!
    Ja Anne, du må med!

    SvarSlet
  8. Det ligner godt nok en lækker biks.
    Er det Brædstrup i nærheden af Horsens?
    Mette

    SvarSlet
  9. Ja, nu har du ikke langt dertil :-)

    SvarSlet
  10. man kan tilmelde sig sunes nyhedsbrev ved at skrive til ham på denne mailadresse:

    sunevinay@hotmail.com

    SvarSlet