mandag den 16. august 2010

Begyndende sommerfulge i maven

Onsdag morgen skal jeg undervise for første gang, for voksne.

Jaja, det er måske ikke big deal, men for en der ikke kan lide at stå foran en forsamling eller at have flere par øjnene hvilende på sig, er det en ret stor ting!

Jeg har selv spurgt om lov til at lave en undervisningssession på det kursuscenter, hvor jeg er i jobprøvning. Jeg skal undervise i at lave mønstre i Photoshop. Jeg vil vise dem 4 forskellige slags mønstre.
De helt enkelte med firkanter der bliver gentaget vandret og lodret, en hvor de er forskudt enten vandret eller lodret og en hvor de er forskudt både vandret og lodret (sekskanter).
Til sidst vil jeg vise dem hvordan man kan lave et muslingemønster. Det bliver bare spændende. At lave mønstre er nummer 1 på min top 10 liste over det sjoveste i hele verden. Altså ikke sådan ha-ha sjovt. Mere sådan aha sjovt. At få lov at snakke om det, til nogen der gider lytte, dét er altså stort!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke forestille mig nogen bedre end dig, til at undersvise, forklare og fortælle om mønstre og at lave dem! Glæder mig til at høre om det.

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød!
    Jeg gik i seng kl 19 i går, for at være sikker på jeg ville være udhvilet til i dag.
    Hjerne må gerne være knivskarp, hvis muligt.

    SvarSlet