fredag den 13. august 2010

11 ting du ikke vidste om mig

Loppe-shoppe har tagget mig i legen "10 ting du ikke vidste om mig".


Mig og min farveglæde

Here goes:

1. Er meget genert og er ikke glad for fokus på min person, og ville gerne have kameleonske egenskaber; at falde i med tapetet

2. Jeg viser aldrig interiør billeder, da mine unger og jeg samarbejder så fint om at vedligeholde vores hjem i kaotisk stil

3. Jeg har ingen tidsfornemmelse, whatsoever

4. Mit første registrerede domænenavn hed pinkandpurple.dk, opkaldt efter mine yndlingsfarver som her ca. 10 år efter, fucking stadig holder ved!

5. Jeg har smidt mine børns vuggestuetegninger ud, fordi jeg synes de er grimme

6. Når fredagen er gået, har jeg sommetider konfiskeret ungernes fredagsslik og spist det selv i al hemmelighed

7. Jeg har en hyper sensitiv personlighed

8. Jeg kender alle navnene på bilerne fra filmen "Cars"

9. Jeg har en følelse af at gå glip af noget stort, hvis ikke jeg besøger genbrugsbutikker ugentligt

10. Er samler og holder nogle af samlingerne hemmelige for at undgå verdens mest irriterende spørgsmål "hvad skal du bruge det til?"

11. Har en indlevelsesevne så stor at jeg ligesom min søn, får hjertebanken af at se en traktor (også selvom han ikke er med og jeg går alene)
 
Nu skal jeg tagge seks andre bloggere og prøver med disse:
Nanna: http://bloomerskids.blogspot.com/
Anne: http://praestens.blogspot.com/
Anne: http://onkelanne.blogspot.com/
 
Ja, det var så kun 3, men så er der flere til jer andre ;-)

7 kommentarer:

  1. Dejlig med lidt kant i personligheden. En fornøjelse at læse om dig.

    SvarSlet
  2. Altså, jeg er nødt til at spørge: Hvorfor får du hjertebanken af en traktor?! Er der en film for drenge jeg ikke er med på endnu? :-)
    ret sjovt at læse. Jeg tager udfordringen op - skal bare lige tænke over det først!!

    SvarSlet
  3. kan godt følge dig i flere af punkterne :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  4. Dah Anne, hjertebanken fordi traktorer er alt for fede.
    Der er traktorer i "Biler", i en af de bedste scener, hvor man virkelig sidder på kanten af stolen!! (når man er en dreng på 2)

    Så er der Lille Røde Traktor.
    Og der er Traktor Tom.
    Desuden har traktorer store hjul, de findes i hele 3 farver (wauw, ikk) men det bedste er at de kan styles både for og bag med en skovl, en sneskraberdims, en gyllespreder (måske knap så meget wauw), samt kæmpetrailer til halmballer, en plov, en meget stor rive (er det det sammen som en plov, egentlig?) og meget meget mere!

    SvarSlet
  5. tak for din kommantar, den varmede.

    jeg var inde på din Amio ;) er vild med dine barbiesko halskæder, kan huske jeg lavede et armbånd en gang med sko, børste og andre barbie ting, det blev nappet i skolen, og jeg havde selvfølgelig komme alle mine gamle barbie ting på, Måske man skulle lede efter poser med små ting næste gang man er på krammermarked, jeg må ha mig sådan et armbånd igen ;)

    SvarSlet
  6. Hei du!
    Jeg må le- du skriver å bra og vittig! Det var mye å kjenne seg igjen i her! Jeg får også god hjelp til å holde rotet i huset vedlike. Jeg prøver stadig å si til meg selv at husarbeid er hobbyen min. Men foreløbig har det slett ikke funket... Og ja, barnetegninger er ofte butt ugly, og "hva skal du med det"... for et fantasiløst spørsmål! ;)

    Det var kjekt å stikke innom deg- her kommer jeg gjerne tilbake!

    SvarSlet
  7. Tak, for jeres kommentarer og velkommen til nye læsere!

    SvarSlet