lørdag den 17. juli 2010

Travl dag og vinder af give away

Blev ringet op i morges at Sigurd, som er på ferie hos sin far, ville blive afleveret i dag, da han savnede sin mor og sin søster. Hver gang ordet mor blev i nævnt, i tv eller i anden sammenhæng, begyndte tårerne at trille på mit lille pus. Årgh, så får man lidt ondt i hjertet.
Men så skal man også til at løbe stærkt for jeg havde 117 projekter jeg gerne ville have overstået inden min lille hvirvelvind kom hjem igen.

Her er de 2 små pus forenet og leger formidabelt sammen:
http://www.youtube.com/watch?v=N4kGMf5Gswg

Der var kæmpe oprydning af stoffer, der var syning af sengetæppe og der var give away. (Som gerne skulle overtages af den næste, da jeg gerne vil lave en ugentlig). Det er jo også en måde at luge ud herhjemme :-)

Jeg har planer om at lave sengetæppe sy-kit, men udskåret stof. Så man kan sy sit eget patchworktæppe, uden at investere i skæreplade, lineal og rotary-cutter. For ikke at snakke om 60 forskellige stoffer!
Firkanterne skal bare knaldes gennem symaskinen og vupti har man et hjemmesyet tæppe. :-)
Resultatet kommer til at se sådan ud:


Og så må vi til det; vinderen af lækre stoffer:



Stort tillykke Iben!

3 kommentarer:

  1. uha... det med at savne sin mor, og vil hjem, kender jeg! Og så er det jo bare dejligt, at I kan enes om, at han skal hjem. det er jo ikke alle, der kan det :(
    Og tillykke til Iben. Gid det var mig!

    SvarSlet
  2. Nææææ! Det er jo mig. Gud hvor blev jeg bare glad. Tak for det.

    Har du en mail hvor jeg kan skrive min adresse til dig?

    God sommer : )

    SvarSlet
  3. Jeps, junette@junette.dk

    Og grundet min manglende evne til at huske, så kommer der endnu en heldig vinder i dag. Så du har stadig en chance Anne :-)

    SvarSlet