fredag den 2. juli 2010

Sommer i øjnene

På denne meget varme sommerdag har jeg færdiggjort et tapetprojekt. Et lille usselt badeværelsesskab i fyrretræ er blevet malet og tapetseret. Farven er SÅ fantastisk. Nærmest falmet neonpink. Jeg fandt et billede af noget neonpink i et boligmagasin og viste det til farvehandleren. Neonfarver kan man ikke gengive helt korrekt på et billede, så dermed må man tage udgangspunkt i den gengivede farve fra fotoet.
Jeg havde en rest tapet som i den grad kommer til sin ret, sammen med den malede farve.

Jeg har desuden været i Kirkens Korshær, som jeg er besøger ca. 1 gang om ugen. Min mor er nabo til den, så man kan godt sige det er hendes skyld. Hver gang jeg kommer op til hende med fyldte bæreposer, kigger hun opgivende på mig. Men det kan hun godt pakke sammen med. Hun kunne bare lade være med at slå sig ned op af en guldgrube.

I hvert fald fandt jeg de mest vidunderlige tekstiler! Og de matcher helt enormt godt til skabet, så derfor er det blevet fotograferet sammen.

Desuden har jeg modtaget nogle materialer til at lave smykker. Kitschede halskæder og øreringe. Det startede med at jeg begyndte at snuppe barbiedimseri fra min datter, som ligger alle mulige steder. Egentligt er det mest fristende bare at komme til at støvsuge det op. (har faktisk prøvet, og nøj det skabte postyr!) Så nu samler jeg det op, og så ligger det ellers rundt omkring i bunker. Eller bare rundt omkring uden bunker. Og hvis Dinabarnet ikke kan lege med det, så kan jeg! :-D









2 kommentarer:

  1. Rigtig fint, er det blevet det lille skab!! Du skal snart over og se mit lille kommode-skabs-ting!

    SvarSlet
  2. Jah, det vil jeg gerne. Og dine briller, for pokker! Tænk at jeg glemte noget så vigtigt i mandags.
    Kan i holde varmen ud hos jer? Jeg tilbringer usædvanligt meget tid ude i opgangen. Eneste kølige sted.

    SvarSlet