torsdag den 22. juli 2010

Loven om tiltrækning

Jeg har jo luret misundeligt rundt på blogs med hæklerier. Jeg har aldrig lært at hækle, da min mor simpelthen ikke har kunnet lære mig det, da jeg er venstrehåndet. Nu er det for sent, da mine arme pga sygdom ikke er på toppen.
Og så falder man over denne skønhed i en genbrugsbutik. Det må være loven om tiltrækning!

Dukkens tøj er også et genbrugskup. Nu har jeg ikke lige planer om at få flere børn, men jeg kunne simpelthen ikke lade være med at købe den dragt! Hvis jeg havde ejet den, dengang mine børn skulle hjem fra hospitalet, så skulle de har haft den på.
Prøv lige at se det svaj, der er i buksebenene! Er det ikke for herligt?

4 kommentarer:

  1. Sikke nogen fantastiske fund. Du har ret, det må bestemt være loven om tiltrækning :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det da super lækre fund... er helt vild med tæppet... hmm.. måske man skulle rode sig ud i sådan et projekt engang. ha ha..

    SvarSlet
  3. Nej, Junette. Det er ikke loven om tiltrækning. Det loven om "Junette's ufattelige evne til at finde herligheder" i fuld action! :-)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er inde i en ret gode stime som tingfinder :-D

    SvarSlet