onsdag den 7. juli 2010

I er allesammen vindere!

Det er jo helt vidunderligt fantastisk (som mit 5-årige Dinabarn ville have formuleret det), 3 gevinster i min første give away og 3 deltagere. Det betyder gevinster til alle! Hvem kan lige prale af det?

Det kan jeg jo skrive næste gang som teaser: ´Her på bloggen fik alle deltagere gaver i sidste give away´.

Tillykke til:
http://praestens.blogspot.com/
http://loppe-shoppe.blogspot.com/
http://onkelanne.blogspot.com/

PS.: Eftersom der var 2 skosamlere, så laver jeg en anden skokæde til dig Onkel Anne. :-)
PPS: Kan I ikke sende mig en mail med jeres adresser igen? til: junette@junette.dk

7 kommentarer:

  1. Jubiiiiii :)
    Men så bare smid mig en vandkande i stedet, så er jeg også glad :)

    SvarSlet
  2. Hurra!! Jeg vandt! Til lykke til mine to med-bloggere også! Glæder mig til en støvle om halsen!

    SvarSlet
  3. Onkel Anne, den anden vinder som også er en Anne, er altså den vildeste haveelsker. Faktisk så meget at hun har 2! Så hun har vundet vandkanden.
    Men man kan også vælge mellem, sko, ludobrik, æsel, bambi, taske, gris, får, pink støvle, basket støvle, og meget mere.
    Og man kan også vælge noget i sin yndlingsfarve.

    SvarSlet
  4. Hip hip hurra for os! :-D Hvor meget bedre kan det blive?! Og tak for vandekanden - den er jeg allerede blevet vidunderligt fantastisk't glad for!!

    SvarSlet
  5. Rigtig god blog du har! Det har været en oplevelse at se den igennem.

    SvarSlet
  6. Må jeg få en basketstøvle? Det gik jeg i som ung og jeg elskede dem!
    Havde et par i hvide med blå. Reebook!

    SvarSlet
  7. Hej Margit, tusind tak for din kommentar. Det varmer!

    Selvfølgelig Anne, du får en basket støvle. :-)
    Men du bliver lige nødt til at maile din adrese til mig igen. På junette@junette.dk

    SvarSlet