onsdag den 7. juli 2010

Hyldest til Blogland

Jeg blev i går opfordret til at male og hvilken fornøjelse det var!
Længe har det været tusser og farveblyanter, fordi det er lettest med små børn i huset.

Men det var en fest at prøve igen! Og det ses på resultatet; det gladeste og hyggeligste billede!
Jeg havde givet mig selv den opgave at de fleste flader skulle have mønstre og motiv med inspiration fra manga og blogland: rød fluesvamp (Dandylion), dådyr (KrudtuglensMor), vimpler (Karen Klarbæks Verden), cup´cakes (The Vintage Hausfrau), blomster (Vand til vin), blåmønstre (En fugl i hånden), forklæder (Onkel Anne) og glade farver (Tusindfryd).
Jeg har scannet maleriet og farverne er ikke så lysende som i virkeligheden. Feks er alle neonfarver blevet sådan hudfarveagtigt.

15 kommentarer:

  1. Dét er da det sejeste maleri ever!! Du ér altså bare god :-)

    SvarSlet
  2. Hej Junette, og tak for din mail. Hvor er det en sjov idé, sådan at udfordre sig selv på den måde. Og tak fordi du tænkte på min blog, og har linket :) Kh. Julia

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint, og hvor er jeg beæret :)
    Sikke en gave du har der med det talent!

    SvarSlet
  4. Tusind tak. Jeg er beæret.
    Du er da super god til at lave billeder også.
    Tak igen.
    Jeg skal linke snarest.

    Karen

    SvarSlet
  5. NB. Må jeg vise dit billede som link?
    Karen

    SvarSlet
  6. Ja Karen, det må du meget gerne :-)

    SvarSlet
  7. Tak for din mail og sikke en ære :)....og så med det flotte resultat! og selvfølgelig også tak for linket :)

    knus sara

    SvarSlet
  8. Aaaaj hvor er det et dejligt billede.
    Jeg har forresten lige købt stoffer af dig på ts, super fine varer til en super pris.
    Vh Charlotte

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare flot :) :) :) men blir nødt til at høre... kan simpelthen ikke finde dådyret? :)

    SvarSlet
  10. Lol, det er da fordi at jeg ikke kan kende forskel på mine billeder :-D
    Dådyr er flygtet herover:
    http://junettebay.blogspot.com/2010/06/en-uge-tog-det.html

    SvarSlet
  11. Sikken en god udfordring at give sig selv... Det blev et herligt og glad billed.

    SvarSlet
  12. sikke et smukt og gladt billede

    SvarSlet
  13. Tak for jeres roser!
    Det har simpelthen været SÅ sjovt at male et SÅ (farve)glad billede :-)
    Der er et mere på vej.

    SvarSlet
  14. Hvor er det skønt - lige til at blive rasende glad i låget af.

    SvarSlet