søndag den 4. juli 2010

Giwe away til haveelskeren, thedrikkeren og skosamleren



Nu vil jeg gerne prøve med en give away i anledning af at, ja... øøh... at jeg ikke lavede en da jeg rundede nogle runde tal her på min blog. :-)

Præmierne er hjemmelavede halskæder med vedhæng i form af:
VANDKANDE, til haveelskeren
THEKOP, til thedrikkeren
STØVLE, til skosamleren

Reglerne kender du sikkert:

1 lod for en kommentar. Fortæl om du er haveelsker, thedrikker eller skosamler. Måske en kombination af flere? Hvis du er en kombination af alle 3 vil dette forøge din vinderchance!
2 lodder for at være / blive fast læser
3 lodder for et link og eller et indlæg på din blog. Lån gerne billedet.

Vinderen bliver udtrykket 8. juli

Desuden vil jeg nu afsløre at i løbet af næste uge vil der komme endnu en give away, og denne bliver med retrostoffer!

5 kommentarer:

  1. Som fast læser og med link lægger jeg her en kommentar på dine fine give aways, og deltager med glæde med tre lodder. Jeg er sko-samler... og mangler absolut en lang støvle i kæde.

    SvarSlet
  2. Så blev jeg også lige opmærksom på din give-away, der er som skabt til mig, apropos mit tidligere skriveri om tern! :-)

    SvarSlet
  3. Jamen altså, som have elskende kvinde med trang til høje hæle, gift med en englænder, hvorfor store mængder the nedskyldes, synes jeg, jeg må siges at være en kombination af alle tre kategorier ;-)

    SvarSlet
  4. Må så lige tilføje at det alligevel må være have-entusiasten, der vinder i denne omgang. Men det er kun fordi vandkanden minder mig om Lego Fabuland, som jeg legede rigtig meget med som barn. Så nu bliver jeg sentimental også ;-) ((Hvilket måske gi'r mig behov for en kop the og derfor gør mig endnu mere engelsk... hmmm)

    SvarSlet
  5. Naturligvis deltager jeg med tre lodder :)
    Jeg skal vinde fordi: Jeg elsker sko og støvler. Jeg er så betaget af det, så selv min søn har fået samme fetisch. han samler nærmest også på fodtøj og hvis han har mulighed for det, så bruger han penge på sko og støvler. Hellere det end legesager :)
    Så jeg er en vaskeægte shoelover :)

    SvarSlet