lørdag den 10. juli 2010

Give away til retrostofsamleren


Så er det tid til en give away igen.
Denne gang som lovet med retrostoffer i gule og lilla nuancer.

Reglerne er ikke nye:
1 lod for en kommentar.
2 lodder for at være / blive fast læser
3 lodder for et link og eller et indlæg på din blog. Lån gerne billedet.

Vinderen bliver udtrykket (som jeg dog kan formulere mig) 18. juli, på det tidspunkt på dagen som passer mig bedst :-)

PS: Hvis der kommer flere end 25 deltagere, så vil der også falde en 2. præmie af.
PPS: Ekstra 5 lodder til den første, der kan forklare mig hvorfor mine links med give away billeder ikke virker! Og en løsning på problemet! (Kan I fornemme min irritation?)



20 kommentarer:

  1. Fantastisk! Jeg er med på 2 lodder i hvert fald!

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 3 lodder og jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig med det andet problem, men jeg er så ny, så jeg ikke engang helt forstår hvad det er du har problem med??????
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  4. Fin give away. Jeg må være med på 2 lodder. God weekend.

    SvarSlet
  5. Lækkerier :). Jeg ligger 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  6. Fem lodder :)
    Du skal lægge Give Away ind under gadget billeder, og så sætte link til din give away ind der :)
    Er det mon det svar du mangler?

    SvarSlet
  7. Anne, jeg ville ønske at det var svaret. Men det er det jeg allerede HAR gjort.
    Links´ne virker også mens siden loader. Når den så er færdig indlæst, så vips, virker links ikke længere. Det er simpelthen så ulogisk!

    SvarSlet
  8. Herlig give away og spaendende blog ;)
    Jeg er med paa to lodder!

    Kh Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Sikke nogle fine stykker stof. Jeg er med på 3 lodder

    Har ingen forklaring på hvorfor dine billedlink ikke virker.

    SvarSlet
  10. Jeg håper på at 1 lodd gjør susen!

    SvarSlet
  11. Har lige købt retro stof af dig på Ts og VED dine stoffer er lækre.
    Er med på 2 lodder.
    God sommer : )

    SvarSlet
  12. Jeg prøver lykken med et lod!
    Ved heller ikke hvorfor din link ikke virker..

    SvarSlet
  13. Vil meget gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)


    KH Vibeke

    SvarSlet
  15. Jeg er med på 3 lodder og krydser fingre for at jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  16. Jeg deltager meget gerne med to lodder :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  17. har lige fundet ud af det her give awaynoget og jeg vil gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  18. Håber lige at jeg kan nå at være med her på falderebet:)
    Vil gerne deltage med to lodder:)
    Ha en dejlig søndag!
    Kh Catrine

    SvarSlet
  19. Så er vinderen fundet!
    Se denne tråd:
    http://junettebay.blogspot.com/2010/07/endnu-en-vinder.html

    SvarSlet