fredag den 2. juli 2010

Gingham

Ternet bomuld som jeg har en svaghed for. Det er en klassiker som passer til alt blomster, striber, prikker og jeg skal komme efter dig.

Jeg har været på jagt efter disse tern og fundet det på klemmeposen på altanen, på tapet, på hjemmesyet babytæppe, på en tegning og på flere stoffer fra gemmerne.
Efter jeg tog billederne fandt jeg flere tern på skråbånd, håndklæde, hyldepapir. Jeg har aldrig rigtig været bevidst om det før. Pudsigt at man drages af noget helt bestemt, uden at være klar over det.
Er der noget som du drages af igen og igen?

4 kommentarer:

  1. Ja, prikker:) Men er nu også begyndt at opbygge et lille lager af tern:) Det er i øvrigt utroligt, hvor meget man ikke er bevidst om, før man begynder at fokusere på det:)

    SvarSlet
  2. Prikker er også sådan noget som bare går til det hele. Det er bare ikke så heldigt på tøj, med mindre vi er ude i noget rockabilly style. :-)

    SvarSlet
  3. Hej igen! Eiihh... pludselig går det op for mig at det jo er dig jeg netop har købt stoffer og tapet af på ts! Alt er vel ankommet her! Tak for en god handel.
    Kan ikke forstå at jeg ikke kan få dine to give aways- henvisninger (til din og min)på din blog til at virke som links... Kan du? Måske er det bare mig og så er det jo ligegyldigt, men det er da ærgeligt hvis andre ikke også kan linke til din give-away... Prøv evt. at sammenligne med mine to links på min blog, der kan jeg godt få den lille hånd frem og klikke mig hen til det rigtige sted, men hos dig forbliver det bare en pil... Hmmm... Eller... ??

    SvarSlet
  4. Hej igen!
    Ja der er noget galt med dem.
    Mens siden loader, så virker de som links. Når siden så er færdigloadet, så virker skidtet ikke. Det er helt ulogisk!
    Jeg er ikke sikker på at mig og den valgte skabelon er helt kompatible. :-)
    Men er lige lidt for træt til at gøre noget ved det i dag.

    SvarSlet