tirsdag den 1. juni 2010

Kærlighedserklæring


I dag sad jeg i sofaen med min datter og hun spiste sin godnatmad.
Jeg spørger om hun kan drikke mere af hendes bolle. Det er sådan nogle spørgsmål man formulerer når man er stressramt.
Hun griner og jeg griner og vi bliver ved og hun siger : "Aj, mor nu må vi ikke kigge på hinanden mere, for så griner vi bare resten af dagen og så dør vi nok af grin".
Da vi har grinet færdig og hun har svaret at hun ikke kan spise mere bolle, krammer hun mig og siger:
"Mor jeg elsker dig højere end mit hjerte banker!"

6 kommentarer:

  1. Det er den slags bemærkninger der gør alt bøvlet til at klare!! Dejligt!! Hils hende.

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig oplevelse, du deler med os. De bliver gemt så langt tid i vores mødrehjerter, så de varmer os, når ungerne forlader reden :)

    SvarSlet
  3. Hvor var det smukt! Sidder her med tårer i øjnene... Og hvor billedet af hende godt - prinsesse med swing i håret ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er børn gode til at vise følelser, mon ikke der var en og anden voksen der kunne lære lidt der, jeg kan godt forstå hvis du blev blød i knæene.
    God aften til dig.
    Michael

    SvarSlet
  5. Hej Junette

    Det var en kærlighedserklæring af de store!!
    Har lige meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med her hos dig. Vil bare sige, at jeg SÅ godt forstår dine frustrationer over Jobcenteret og hele den situation du står i, da jeg selv er langtidssygemeldt og kæmper med de samme ting. Er også på kontanthjælp nu og skal selv afholde alle udgifter til medicin og behandling - utroligt, når det nu skal til for at man ikke ryger HELT ned og skraber bunden...nåmen masser af opmuntrende tanker herfra. Håber på snarlig afklaring for dig!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Velkommen til Malene og Michael også.
    Malene jeg vil også følge dig!
    Det er rart at der er andre som en selv. :-)

    SvarSlet