fredag den 25. juni 2010

En uge tog det


Her er en ny tegning, som jeg er rigtig glad for!
Hver gang jeg tegner noget som (i mine øjne er lykkes ok), så tænker jeg at, den kun lykkedes fordi jeg var heldig. Det er ikke fordi jeg kan.
Jeg har kun tegnet i 1½ år og tænker stadig om mig selv, at det er noget jeg ikke er så god til.
Denne gang har jeg udfordret mig selv på flere områder. For det første ved at min person er i et scenarie. Hele papiret er fyldt ud. Der er desuden tegnet et dyr! Og det er helt sikkert noget jeg absolut ikke kan. Men gerne vil kunne.
Jeg synes selv at hendes tørklæde i håret er ret vellykket, med det køkkenternede mønster. Det reflekterede lys i pandehåret i også blevet ret godt. Jeg kan også godt lide stemningen, med den mørke dystre tunnel i baggrunden og de nuttede elementer: havenisse, bambidyr, fluesvampe og manga-møder-rockabilly-rødhætte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar