fredag den 21. maj 2010

Livets store spørgsmål


Et af livets store spørgsmål kom i dag:
"Mor, hvor gammel var jeg, da jeg blev født?"

Jeg tror snart ikke jeg skal høre meget mere før ørene falder af. Det skal så også siges at jeg har haft dobbelt op i dag med 4 børn i huset. Dina havde 2 veninder på besøg.
Jeg havde frygtet at det ville blive noget med at lukke døren for Sigurd og skrig og skrål. Men sådan blev det ikke. Han fik lov at være med.
Men så kom han ud fra værelset iført lyserød prinsessekjole og duftende af parfume og sagde misfornøjet: "Det var Tatarina der gorde det!" Derefter havde han fået nok af pigernes leg.

2 kommentarer:

  1. Pigerne har altid på en pæn måde forklaret drenge når de er uønskede.
    Ha Ha.
    God Søndag. Michael

    SvarSlet
  2. They can also offer a decorative element to the room.
    With the same appliance you can provide comfort as well as
    light the room with it. so that they don't detract from the space in the room.

    Feel free to surf to my web-site - ceiling Fans with lights at sears

    SvarSlet