lørdag den 3. april 2010

Mor/datter kreahygge

I disse dage er jeg alene med Dina. Sigurd er hos Smørhår.
Vi savner kun den lille skat en lille smule når vi ser på billeder og snakker om hvilke skøre ting han finder på.
I går aftes sad vi og hjalp hinanden med at male stol til Sigurd og snakkede om hvad han ville sige til den. Jeg tror han vil sige "AJ, mor! Malet. Må ikke! Mor!"
Nogen har sagt at han ikke må tegne på alting, så han skælder rimelig meget ud på mig. Meget, fordi han har en mor der tegner og maler på alting.

Her er vidunderet og hans nye stol:






Papiret er i øvrigt mit eget design fra gemmerne:

2 kommentarer:

  1. Den ser vel nok godt ud! I har da helt styr på det med malerpenslerne :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det har vi. Det er rigtig hyggeligt.
    Dinabarn og jeg har også været i gang med at male knopper til skuffer i hendes kommode. Hun gør det ret godt!

    SvarSlet