fredag den 9. april 2010

Knapper

Jeg har haft nogle knapper liggende, som jeg har lavet af krympeplast og som folk har spurgt lidt efter.
Knapperne er lavet ved at tegne krummelurer og blomster/bladværk, tegnet op med tynd marker og farvelagt med pantonefarveblyanter. Farven holder i vaskemaskine!
Nu har jeg lavet emballage og installeret dem i en gammel cigarkasse, som jeg har opgraderet med mønstret papir i eget design. Cigarkassen var lagt ud til storskrald og blev i sidste øjeblik reddet af mig!

4 kommentarer:

  1. God redning (?!) Hvordan kommer knapperne så videre i verden nu hvor de har fået grafisk identitet? (meget stolt af mit nye ord) Betyder det de er mere sikre på sig selv?

    SvarSlet
  2. Og jeg vil gerne ha´ specialdesignet 4 knapper i koboltblå og lime til den trøje jeg næsten er færdig med til Samuel;-)
    Glæder mig til vi ses. Knus.

    SvarSlet
  3. De er flyttet ind hos "Røge og Co.", hvor de har mulighed for at komme videre ud i verden :-)
    Bestilling modtaget! Koboltblå, lime, gode tanker og kærlighed følger også med.

    SvarSlet
  4. Tak søde!!!

    SvarSlet