søndag den 18. april 2010

Debut med broderi

Nød lærer nøgen kvinde at spinde. (Eller som i dette tilfælde at brodere).

Jeg hader termotøj. Det er simpelthen noget af det grimmeste i verden og jeg forstår ikke hvorfor at der ikke findes pæne modeller.
Nå, men det tørre vejr men dog kølige vejr kræver det. Især når man har et udebarn, der i vuggestuen får lov til at være ude hele dagen.

Nu sætter min økonomi naturlige begrænsninger for hvor mange penge jeg kan bruge på børnetøj og 300-400 kr for termotøj er helt udelukket.
Glæden var derfor stor da jeg fandt termodragter til 100 kr i Tøj & Sko. Men der var ingen drengemodeller tilbage i Sigurds størrelse. Så jeg måtte købe en lilla.

Derfor fandt jeg på at lave et statement på ryggen, for at undgå at folk tror han er en pige. Eneste måde at skrive på mørkt tekstil er vel ved at brodere det på. Og med alt andet kreativt, tænker jeg "hvor svært kan det være" og går så i gang.

Vi har fået rigtig mange positive kommentarer både fra pædagoger og fra fremmede på gaden. Ikke mindst når drengen går i stå ved udgangen i Føtex, hvor han lige skal stå og styre dørene lidt.

1 kommentar:

  1. SÅDAN, min ven!! Hvor er du dygtig og opfindsom. Jeg syns nu nok der findes smarte modeller men ikke til 100 kr. Og så er den ikke så særlig som Sigurds!!! Hvor er dine børn heldige at have en så dygtig mor.

    SvarSlet