torsdag den 15. april 2010

5 år, så sker der noget

I dag har vi holdt fødselsdag for Dinabarnet som nu er blevet 5 år med virkelig lange ben. Hun udtrykte bekymring på hendes sidste dag som 4-årig, hvad hun dog skulle gøre, når hun ikke har noget tøj i størrelse 5 år.
Men det gik. Vi fandt noget tøj hun kunne passe også selvom hun nu var et år ældre, sådan over night.

Jeg havde nok købt lidt for mange gaver, hvilket jeg overhovedet ikke fortryder, eftersom både moster og morbror formåede at glemme dagen.

Når man bliver 5 skal man vaccineres og det har jeg prøvet at forberede hende på. Altså jeg går jo og stikker mig selv min. 4 gange dagligt pga insulinkrævende diabetes, så det er jo ikke noget særligt.
Derfor er barnet overhovedet ikke nervøs. Hun har i dag fortalt sin Bedste hvad morgendagen byder på: "Jeg skal op til lægen og konfirmeres, hmm eller maksimeres. Det er bare et lille stik, så det er hurtig overstået!"

3 kommentarer:

  1. Så forstår jeg bedre hvorfor det med tøjet var så vigtigt i går! Håber maksimeringen gik godt!

    SvarSlet
  2. Godt hun klarede dagen selv om noget af familien glemte den store dag!!! Håber i øvrigt at konfirmationen eller maksimeringen gik efter planen - du ved et lille stik og så er det ovre;-) Hils det kære barn!!

    SvarSlet
  3. Hvor pudsigt :o)
    Min søn konstaterede også, at han bestemt heller ikke kunne passe sit tøj, når han dagen efter fyldte år. GGGG

    SvarSlet