søndag den 28. marts 2010

Virus angreb

I dag skulle jeg hente drengen i København.
Vågnede op og havde det elendigt! Infected med virus from hell. Ondt i hele kroppen og ondt i brystkassen. Desuden udløste grin, de værste hosteanfald. Heldigvis bød dagen ikke på noget at grine af.
Ringede til Smørhår (som fremmede børn kalder min søns far) for at høre om han kunne levere barnet eftersom jeg var blevet syg. Aj, det orkede han ikke, han følte han brugte al sin tid i tog. 4 timer hver fjortende dag.
Jeg kunne ikke finde på at spørge hvis ikke jeg er virkelig dårlig, og desuden kunne jeg jo tage hans tur en anden gang. Må derfor lige opklare om han virkelig mente det, eller om han lavede sjov. Han mente det.
Som altid er han helt udkørt efter 2-3 dage sammen med sønnen. For om jeg er klar over, hvor meget små børn roder og sviner? Altså jeg har da en vag idé om det, eftersom jeg har 2 styks boende. :-)

Jeg overlevede heldigvis dagen. Som altid voldhygger jeg mig i toget. 2 timer uden forpligtigelser, vasketøj, opvask, rod og ting-to-do. 2 timers koncentreret mig-tid efterfulgt af omfavnelser af lækker lille lømmel. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar