mandag den 22. marts 2010

Pænt stolt!

Så fik jeg lavet lidt entre.
Det gik let nok med at bore huller i væg. Men loftet? Fuck noget hårdt skrammel, sådan noget beton. Det var umuligt at bore et hul dybere end 1 cm. Og sådan nogle korte rawplugs har jeg altså ikke!
Så den stikker ud sådan her:

Det ser ikke pænt ud, men i mangel af 1 cm-længdes rawplugs til lortelofter, så må man jo finde på noget andet. Jeg prøvede med en hammer, men det eneste der skete var at jeg lavede sorte mærker i loftet omkring. :-/
Løsningen på det blev en wallsticker i blomster facon. (Dét har man naturligvis på lager, fremfor rawplugs):

Til sidst en krog, med endnu en blomst til at skjule den udstikkende rawplug:

Se det fine resultat af alt mit besvær. (Krydser fingre for at den der krog bliver siddende, for jeg tror man dør ved flækning af hjernen-døden, af at få lampen i hovedet)

Læg lige mærke til detaljen med at de indvendige farver i lampen, matcher det papir jeg har limet på hattehylden. Lampen er også et genbrugsfund som er helt vidunderlig 60er/70er agtig.
Nu mangler jeg lige et par detaljer, som at male spejlet lilla, skoreolen og en anden skammel. Kunne godt tænke mig sådan en rød, med metalben, sådan american diner-agtig.

Nåede også lige at bore lidt på den modsatte væg og hænge reol ting op. Endnu et loppefund (til 25 kr) som er shinet op med maling. Ved siden af hænger plakat med Michael Bevilacqua, som jeg købte efter at have set hans billeder på Louisiana tilbage i 2005. Har bare haft den liggende i plastik lige siden!

1 kommentar:

  1. Du er simpelthen så dygtig!!! Nu har jeg set det i "levende live" ;O) Og er vildt imponeret... Jeg har squ aldrig boret i noget...

    SvarSlet