tirsdag den 16. marts 2010

Mit misbrug

Jeg er lidt for glad en. En farve. Lilla.
Min dug er lilla, mine stolehynder er lilla, mit eks-spisebord malede jeg lilla. Min lænestol er gudhjælpemig i lilla læder. Og jeg har mindst 5 kjoler der er lilla. Lidt flere t-shirts i samme farve. Og nogle nederdele. Og et par sko. Jeg har SLIDT en lilla taske op. Nå ja og min ladcykel! (Da jeg bestilte den havde maleren ringet til cykelhandleren om det var en fejl at den blev bestilt i den farve. Det synes cykelhandleren var sjovt. Ja, haha).
Da jeg i sommers var ved at købe lilla kjole nummer lidt for mange på det endeløse finanskrise-udsalg, stoppede jeg mig selv midt i ekspeditionen og sagde at jeg ikke skulle have den. Ekspedienten så skuffet og forvirret ud og spurgte hvorfor? Fordi jeg har 5 i forvejen. Så gik jeg hen og fandt den i en ikke-lilla farve.
Her kommer nogle lilla mønstre:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar