lørdag den 13. marts 2010

Mission næsten impossible

Mangler at pakke ca 25 kasser ud fordelt således:
Heldigvis har jeg 2 fantastiske børn der gerne hjælper med at pakke ud. De er superhurtige og effektive. De vender ganske enkelt kasserne på hovedet og vupti er der pakket ud!

Hvad kan jeg sige? Der er lang vej hjem. Hvis jeg pakker ud stille og roligt og tager en kasse per dag, så er jeg færdig om en måned. Men så mangler jeg også at male nogle møbler, tapetsere nogle, hænge lamper op, hænge billeder op, hænge hylder op, installere opvaskemaskine og vaskemaskine og finde ud af hvordan jeg skaffer penge til dette. I mellemtiden skal jeg så finde ud af hvad jeg gør indtil da.
Ved nærmere eftertanke, så er idéen om at tage en kasse om dagen ikke god! Om snart er der påskeferie, hvilket betyder at 2 børn holder fri i 10 dage i træk. Jeg orker bare ikke at de lynudpakker tøj, legetøj og flyttekasser, hvorefter det bliver overhældt med morgenmadsprodukter. Denne disciplin er mindstebarnets spidskompetence næst efter højdeskrigning.
Nej, jeg bliver træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar