mandag den 15. marts 2010

Home sweet home

Ja, for det første er jeg flyttet i skøn lejlighed som lever op til alle de krav der følger med at være relativ skravlet. :-)
Men det er slet ikke det jeg hentyder til i overskriften. Jeg har endelig fået installeret programmer, de rigtige programmer på min nye computer, så jeg kan mønstre igen! Det må cirka føles som at være forelsket! (Har lidt glemt hvordan den følelse er). Jeg har været computerløs 1 år. Helt vildt i disse dage, hvor man virkelig er cuttet af uden adgang til net, email, digital signatur og jeg skal komme efter dig.
Nå men her kommer en lille dims jeg har lavet i dag, selvom jeg egentlig overhovedet ikke har tid, da der står ca 20 flyttekasser og sukker efter mig.

1 kommentar:

  1. Hov - du har faaet computer igen - det kunne du da godt have fortalt :-)

    Tillykke med det, saa maa vi faa gang i email igen.

    SvarSlet