fredag den 26. marts 2010

Det er bare noget vi leger

Rollespil. Hele tiden. Alt skal være en leg. Hundrede gange om dagen bliver jeg spurgt: "Hey, mor, skulle vi ikke lege at jeg .... og du er ....."
Når jeg sidder ved computeren og skriver/tegner så leger vi tit at jeg er Emils mor der sidder og skriver skarnsstreger ned.

Her til morgen stod vi op til at temmelig bombet hjem. Sådan som det kan se ud med 2 tornadoer i huset og en mor, der tog en dag på sofaen. Og jeg vakler ynkelig og opgivende rundt med en kaffekop og prøver på at rydde en vandret flade hvor man kunne indtage noget morgenmad.

Barnet spørger så: "Hey mor, skulle vi ikke lege at jeg er tjenestepigen og du er dronningen?"
Jo, det tror jeg vist nok vi skal :-D
Vi, kunne evt aftale at vi leger den leg hele påsken?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar