torsdag den 25. marts 2010

Dagens "to-do"

I dag skal jeg:
Male spejl i entré
Male stol
Pakke 1 flyttekasse ud
Til fysioterapeut
Hente bord+kommode i genbrugsbutik (med hjælp fra Lykke med bil)

Desuden har jeg besluttet at jeg hver dag den næste måned skal skille mig af med 3 ting, enten ved at smide ud, give til genbrug, give videre til andre eller sælge.

I går købte jeg nogle nye møbler i genbrug. Spisebord til køkkenet + stole + kommode til Dinas tøj. Har opgivet at finde et tøjskab.
Så fandt jeg også lige nogle nuttede ting i børneafdelingen. Denne stol som har et stort potentiale med en gang maling og noget tapet eller papir på sædet.
Jeg fandt desuden denne nuttede stald. Børnene spurgte nysgerrigt hvem den var til, og forstod nok ikke helt at jeg sagde at den var til mig. Indtil videre står den bare og pynter i entreen:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar