mandag den 7. juli 2008

Vinder af kagekonkurrence


For nylig var der sommerfest i Dinabarnets børnehave. Der er hvert år kagekonkurrence og i år var tredje gang jeg skulle deltage. Jeg har aldrig vundet, men det var jeg fast besluttet på at jeg død og pine skulle i år.
Jeg havde søgt vejledning hos min nabos eks-mand, som er rigtig god til at bage og desuden er far til 2 piger, så han ved hvad der tager kegler i børnehavealderen.
Det var tæt på at jeg ikke kunne deltage da jeg 2 dage inden havde skadet min ryg (hekseskud) og var på heftig smertestillende medicin. Min læge havde sagt at jeg skulle bevæge mig så meget som muligt, så jeg kæmpede mig igennem godt og grundig morfinpåvirket. Heldigvis havde jeg også min mor på besøg, da jeg havde brug for hjælp til børnene. Dem måtte jeg og kunne jeg ikke løfte, mens det ryghalløj stod på.

Nå, men at være midlertidig handicappet og enlig mor skulle da ikke være nogen hindring , så lavede jeg en prinsesseslotkage og vandt konkurrencen!

2 kommentarer: