mandag den 28. april 2008

Rugbrødskoner


Fødselsdag skulle også fejres i børnehaven. Jeg havde håbet på at min mor kunne komme og hjælpe med alle forberedelserne, men hun skulle på hospitalet. Så der måtte løbes stærkt og jeg måtte bare håbe på at lille Sigurd kunne være glad og sove lidt sammenhængende denne formiddag, så jeg kunne få arrangeret mad til børnehaven. Det blev til 2 rugbrødskoner med pålæg, dertil skåle med tilbehør: cherrytomater, snackgulerødder, agurkestave, ost, oliven o.lign. Det hele blev pyntet med små flag.
Det var en ret stor succes! Der var nogle af de store børn som senere på dagen fortalte mig at det smagte godt. Og det føltes godt for min samvittighed at det ikke blev kage. Dinabarnet kan jo iøvrigt heller ikke lide kage, så der skulle jo tænkes i andre baner uanset hvad.

Har taget noget af den venstre rugbrødskones ansigt og lavet til mønster. Ser lidt klammo ud, ikk´?

2 kommentarer: